Wszystko o:

co jeść po treningu aerobowym

Fakty i mity na temat treningu siłowego

Fakty i mity na temat treningu siłowego

sobie jest bardzo dobrym ciężarem. Dlaczego go nie wykorzystać? Ćwiczenia z własnym ciężarem oprócz kształtowania siły i wytrzymałości, wymagają od ćwiczącego nieustannego utrzymywania balansu ciała, co stanowi dodatkowy atut. Do tych ćwiczeń zaliczają się pompki, podciąganie, zwisy na drążku. Trening

Pływanie - poczuj się jak w stanie nieważkości

Pływanie - poczuj się jak w stanie nieważkości

Pływanie to coś więcej niż tylko przemieszczanie się wodzie. Za jednym podejściem zaliczysz trening aerobowy, masaż napiętych mięśni, zabieg ujędrniająco - wyszczuplający oraz zajęcia łagodzenia skutków życia w stresie. Rozwiązanie fix dla zapracowanych i znerwicowanych? To nie wszystko. Możesz

Pożegnaj zbędny tłuszcz

Pożegnaj zbędny tłuszcz

czemu do mięśni i innych narządów dociera więcej utlenionej krwi. Ćwiczenia aerobowe zmuszają płuca i serce do cięższej pracy, przez co wzmacniają je i poprawiają ich kondycję.SpalanieW celu właściwego przeprowadzenia treningu oraz osiągnięcia oczekiwanych efektów należy przede wszystkim określić cel

Pożegnaj zbędny tłuszcz

Pożegnaj zbędny tłuszcz

czemu do mięśni i innych narządów dociera więcej utlenionej krwi. Ćwiczenia aerobowe zmuszają płuca i serce do cięższej pracy, przez co wzmacniają je i poprawiają ich kondycję. Spalanie W celu właściwego przeprowadzenia treningu oraz osiągnięcia oczekiwanych efektów należy przede wszystkim określić cel

Mity i fakty płaskiego brzucha

Mity i fakty płaskiego brzucha

- ćwiczenia aerobowe (50 minut, mała intensywność) i ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w tym mięśnie brzucha. Pamiętaj: mała ilość serii i duża ilość powtórzeń.4. Rekomendacje dla osób o umiarkowanej budowie ciała - trening 3 razy w tygodniu po 40 minut (ćwiczenia aerobowe, średnia intensywność), do tego

Prawdy i mity płaskiego brzucha

Prawdy i mity płaskiego brzucha

tygodniu - ćwiczenia aerobowe (50 minut, mała intensywność) i ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w tym mięśnie brzucha. Pamiętaj: mała ilość serii i duża ilość powtórzeń. 4. Rekomendacje dla osób o umiarkowanej budowie ciała - trening 3 razy w tygodniu po 40 minut (ćwiczenia aerobowe, średnia intensywność

Sport

Sport

lepiej podzielić dzienną rację na co najmniej 3 posiłki (śniadanie, obiad i kolacja), oraz ewentualną przekąskę późnym rankiem, zwłaszcza jeśli śniadanie jest wczesne i niewielkie (np. pływacy, którzy mają 2 treningi dziennie, z których pierwszy odbywa się rano o 6, przed pójściem do szkoły, a drugi po

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

rozciągamy poszczególne partie mięśni. Dopiero po tym wstępie następuje to, co stanowi kwintesencję zajęć, czyli bardziej lub mniej skomplikowane układy choreograficzne. Niejednokrotnie trening wspomagany jest użyciem hantli, stepu, gumowych piłek gimnastycznych. Na ostatnie 10 - 15 minut przypadają

Pracuj nad kondycją mózgu!

Pracuj nad kondycją mózgu!

umiejętności poznawczych. Nie wszystkie ćwiczenia ruchowe pomogą. Jakie Najbardziej efektywny jest trening aerobowy, czyli taki, który prowadzi do zwiększenia pulsu i ogólnego zmęczenia. Samo rozciąganie nóg niestety nie pomaga, ale szybki spacer - jak najbardziej" - wyjaśniła Wieczorek. Nie idź na

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

proporcji. Najwyższy czas to zmienić! Dla tych, co wolą oglądać: Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Uwaga, chcesz rozsądnie dobierać produkty spożywcze w swojej diecie? Podwijaj rękawy i bierz się za sprzątanie kuchni. Naukowcy dowiedli, że po powrocie z pracy jesteśmy

Ból pośladka podczas ruchu

powiedzieć wiele, choć ucisk na nerw w wyniku - być może - choroby zwyrodnieniowej jest bardzo prawdopodobny. Sugeruję ograniczyć się do treningu bardziej aerobowego, nie nakładającego zbyt dużych obciążeń na kręgosłup - szczególnie odcinek dolny kręgosłupa, żeby nie narazić się na powikłania i zaostrzenie

Moje nogi trzesą się - czemu?

Nie dawno na treningu upadłam na nogę , bardzo mocno. Trener kazał mi ja pokazać, a że ma duże problemy z waga i nie mógł się do mnie schylić, musiałam położyć mu nogę na jego nogę. Moja noga trzęsła się wtedy, a on spytał co ja jem, że moja noga tak się trzęsie. Ogólnie sadzę, że to z powodu bólu

Powiększone węzły chłonne

Witam. Mam problem z powiększonymi węzłami chłonnymi na karku. Do tego dochodzą różne objawy takie jak zmęczenie, czy brak siły na treningach. Byłam z problemem u lekarza rodzinnego. Wyniki krwi były niepokojące, szczególnie leukocyty i rozmaz. Onkolog nie stwierdził powiększonych węzłów chłonnych

Napady objadania się

mnie bardzo męczące. Ostatnio waga i wygląd nie mają dla mnie takiego wielkiego znaczenia, ale bardzo przeszkadzają mi napady objadania się. W najlepszym wypadku jem "męskie porcje" i bardzo szybko. Nie potrafię sobie powiedzieć, ze nie jestem głodna i że po prostu nie muszę w danym momencie jeść. W

Zakwaszenie organizmu?

Można powiedzieć, że jestem amatorem-sportowcem. Trenuję na siłowni od kilku lat, stosuję dietę, pomagającą utrzymać swoje ciało w odpowiedniej formie - jem zdrowo, zbilansowanie. Jakiś czas temu podejrzewałem zakwaszenie organizmu objawiające się u mnie kaszlem. Trochę historii - gdy stosowałem

Re: Z kim ćwiczyć co jeść.

Bieganie to super trening aerobowy, staraj sie unikac bialego pieczywa, ziemniakow itp... bedzie dobrze. Jedz maxymalnie do 20stej potem juz stop !!! ostatni posiłek bez weglowodanowy -- downtube.pl

Fitness czy siłownia?

których zajmujemy się konkretnymi partiami mięśni. Ważne, żeby wykonywać je poprawnie, w przypadku błędów możemy się nabawić bolesnych kontuzji bądź urazów. Zajęcia na siłowni pod względem ich intensywności mogą być mniej lub bardziej męczące. Długość czasu spędzanego na treningu zależy jedynie od nas

Re: Dlaczego podczas odchudzania ludzie głupieją?

Na spacery, rowery ani bieganie nie chodzę bo robię masę. Usiłowałem przez kilkanaście miesięcy uświadomić jak "diety 1000 kalorii" i inne szarlataństwa wyniszczają organizm. Robiłem przykładowe zakupy, pokazywałem jak jeść, jak liczyć, jak można bez treningu (brak czasu u pewnych osób

Re: brzuch po siłowni?

zgadzam się. Jeśli chcesz cwiczyc kompleksowo i całe ciało podziel te treningi. Minimum to 3 x w tygodniu. Część z nich mogłabyś poświecić na spalanie tłuszczyku (ćwiczenia aerobowe) a pozostałe na modelowanie sylwetki (ćwiczenia siłowe). Co do brzucha, nie wydaje mi się, aby ćwiczenia na siłowni

Re: Jestem gruba i źle mi z tym :(

spalą. Na redukcję tłuszczu trening aerobowy - bieganie, pływanie, skakanka, marsz. Nic więcej nie zrobisz i nikt się za Ciebie nie zmotywuje. Dobrze ktoś napisał - to się zaczyna w głowie. Nie traktuj odchudzania jak walkę z sobą! Traktuj je jako dbanie o siebie. Nie myśl "nie lubię siebie

Re: Biegaczki-jakie dystanse ?

zbudowac solidna baze aerobowa, a to zrobisz poprzez trzaskanie > km, nie ma innej mozliwosci. Szybkosc bedzie sie sama zwiekszala stopniowo, p > ozniej mozesz myslec o treningach interwalowych. Jak zaczniesz zwiekszac intens > ywnosc i niecierpliwic sie wolnymi postepami to wczesniej dorobisz sie

Re: Jak podreperowac metabolizm?

Jeść częściej a mniej to dobry sposób, warto też zintensyfikować treningi aerobowe, to zawsze przyśpiesza metabolizm. Tylko należy pamiętać, że jeśli po takim okresie wróci się do "normalnego", w domyśle niezbyt zdrowego trybu życia, to metabolizm drastycznie zwolni i kilogramy mogą

Re: Diety, kilogramy....

Moim zdaniem najskuteczniejszą metodą jest trochę wiedzy, silna wola, determinacja oraz trening aerobowy + dieta redukcyjna. Niestety większość odchudza się tak jak brat_szczepana... robi to przez kilka dni... po czym rzuca się na jedzenie czemu się nie dziwię.

Re: chcę jeść i chudnąć,jak to zrobic?

Polecam ci przejść na dietę białkową, można jeść dobre potrawy z kurczaka, ryb, indyka, rózne fasolki. Oprócz tego zalecam trening aerobowy, na samej diecie ciężko schudnąć i zachować na dłużej te efekty. Do tego możesz sobie kupić jakiś suplement, zależy co preferujesz, spalacz tłuszczu czy białko

Re: nakrecanie metabolizmu

? w zasadzie tak, może nie będzie spalał jak najęty, ale kilka godzin po treningu to na bank zresztą są takie ciche zalecenia dla osób, które chcą szybko schudnąć, żeby nie jeść 2-3 godziny po treningu, wtedy jest super spalanie, z tym że zbyt zdrowe to nie jest na dłuższą metę, więc trzeba uważać

Suttavibhanga

. Na przykład, w regule zabraniającej jeść po południu to, że mnich myślał, że południe jeszcze nie minęło, nie jest dla niego wytłumaczeniem. Podobnie w regule zakazującej pić alkohol, nie jest usprawiedliwieniem to, że mnich myślał, że napój był bezalkoholowy. 4 reguły, których naruszenie nakłada obowiązek

Parapet (serial animowany)

, dlaczego ten nie powinien jeść swoich ulubionych kabanosów. odc. 14 Paleozoik (emisja 4 lutego 2005 r.)Lucek i Bazyli przy pomocy "wehikułu czasu" przenoszą się do ulubionej epoki Lucka - paleozoiku. odc. 15 Survival (emisja 11 lutego 2005 r.)Lucek i Bazyli biorą udział w zajęciach survivalu prowadzonych przez Pisklaka. odc. 16

Dengeki Sentai Changeman

, w skład których wchodzą elitarni specjaliści z każdego rodzaju sił wojskowych. Żołnierze przechodzą ciężkie treningi pod dowództwem kapitana Ibukiego. Gozma postanawia się z nimi rozprawić. Grupka żołnierzy ma dosyć treningu i ucieka, jednak zostaje zaatakowana przez żołnierzy Gozmy, wskutek czego

Lista Pokémonów (61-80)

Johto wiadomo, że Gary Oak posiada Alakazama. Machop – walczący Pokémon. Uwielbia podnosić głazy w ramach treningu. Trenuje sztuki walki, co udoskonala jego zdolności bojowe. Jego wyższe stadium rozwoju to Machoke, a najwyższe to Machamp. Często przez przypadek podnosi Gravelery. Machoke (nazwa

Lista postaci występujących w Dragon Ball

– najlepszy przyjaciel Bardocka i kolejny wojownik należący do jego zespołu. Wskutek odniesionych ran w walce z Dodorią, skonał na rękach przyjaciela.Seiy?: Kazuyuki Sokabe Toteppo – wysoki, dobrze zbudowany Saiyanin o jajowatej głowie. Ostatni z zespołu Bardocka. Jak każdy Saiyanin uwielbiał jeść

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!