Wszystko o:

pływanie żabką

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu i pośladków

. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu i pośladków sprawiają najwięcej trudności osobom z chorobą Parkinsona.Ćwiczenie nr 1 - leżenie przodem, skłon tułowia w tył, wykonaj ramionami ruchy jakbyś pływał "żabką".Ćwiczenie nr 2 - leżenie przodem, broda oparta na dłoniach, ugnij prawą nogę, unieś

Pływanie - poczuj się jak w stanie nieważkości

Pływanie - poczuj się jak w stanie nieważkości

bardziej. Pływając na plecach wzmocnisz m.in. mięśnie nóg - ładnie wymodelujesz łydki czy brzuch, a jeśli dołączysz do tego ruchy rąk, także przedramiona. Bądź ostrożny w przypadku popularnej "żabki", szczególnie jeśli pływasz z głową nieustannie podniesioną ponad poziom wody. W ten sposób

Jak ryba w wodzie

Jak ryba w wodzie

zdrowym stylu Styl grzbietowy jest szczególnie polecany osobom ze schorzeniami kręgosłupa - nie powoduje takiego napięcia obręczy barkowej i wygięcia krzyża, jak w przypadku popularnej żabki. Dlatego czasami pływanie może być nawet jednym z zaleceń lekarza przy walce z pogłębioną skoliozą. Grunt to dobry

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

Aktywność fizyczna: co ty z tego masz?

życia grupy mięśniowe. Bądź ostrożny w przypadku popularnej "żabki". Szczególnie jeśli pływasz z głową nieustannie podniesioną ponad poziom wody. W ten sposób fundujesz sobie nienaturalne wygięcie szyi. Efekt? Wyginanie tułowia do tyłu powoduje pogłębienie krzywizny kręgosłupa w odcinku

Aktywność fizyczna - prawdy i mity

Aktywność fizyczna - prawdy i mity

mięśni, a w efekcie może być przyczyną bólów karku i nawet zwyrodnień. Z pływania żabką powinny zrezygnować osoby ze zwyrodnieniami tego odcinka kręgosłupa. Tradycyjna żabka może mieć również niekorzystny wpływ na odcinek lędźwiowy kręgosłupa, ponieważ pływając, odchylamy się silnie do tyłu i powodujemy

Prawdy i mity na temat aktywności fizycznej

Prawdy i mity na temat aktywności fizycznej

dwudziestokilkulatkowi przyniesie same korzyści, dla pięćdziesięciolatka może być zabójczy. Pływanie odkrytą żabką szkodzi kręgosłupowi. Prawda. Styl nie należy do najzdrowszych. Jest szczególnie szkodliwy dla kręgosłupa w odcinku szyjnym, ponieważ płynąc, podnosimy wysoko głowę i w nienaturalny sposób wyginamy szyję

Co nas boli w krzyżu

Co nas boli w krzyżu

aktywności dla pleców jest pływanie na grzbiecie. Jeśli wybierasz się na basen, spróbuj pływać na plecach. Jeśli miewasz problemy z plecami, unikaj pływania żabką - ten styl szczególnie obciąża kręgosłup szyjny. Powinny go też unikać osoby mające problemy ze stawami kolanowymi i biodrowymi.Jeśli miewasz

Schorzenia kręgosłupa

Schorzenia kręgosłupa

. Pływanie żabką nie należy do najzdrowszych. Jest szczególnie szkodliwe dla kręgosłupa w odcinku szyjnym, ponieważ płynąc, podnosimy wysoko głowę i w nienaturalny sposób wyginamy szyję. Tradycyjna żabka powoduje również silnie odchylanie się do tyłu i pogłębianie naturalnej lędźwiowej krzywizny kręgosłupa

Nordic walking - marsz po zdrowie

Nordic walking - marsz po zdrowie

pływaniu żabką. Skręty tułowia robimy, wbijając kijki za siebie. Po kwadransie przerwa na łyk picia i wyrównanie tętna. Znów marsz i przerwa na ćwiczenia siłowe w parach. Łapiemy kijek w dwie osoby na wysokości klatki piersiowej, jedna osoba ciągnie go w dół, druga w górę. Wzmacniamy obręcz barkową. Potem

Pływanie żabką - wątek sugerowany przez Redakcję

Kilkakrotnie próbowałem pływać żabką, ale nigdy nie udało mi się żadnej nadmuchać do odpowiednich rozmiarów, niestety. Jeszcze gorzej wyszły próby pływania motylkiem. No sorry, no.

Re: zalety pływania żabką?

I tak masz farta że chociaż żabka ci wychodzi Ja nie potrafię pływać -- Spa w Polsce Wellness&SPA

Pływanie na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 1912 ? 400 m stylem klasycznym mężczyzn

już drugi raz, gdyż ci sami zawodnicy startowali w finale na 200 metrów żabką. EliminacjeDo zawodów przystąpiło 17 zawodników. Zostali podzieleni na 5 wyścigów. Awans uzyskiwało dwóch najlepszych z każdego wyścigu oraz najszybszy z zawodników na trzecich miejscach. Wyścig 1 Poz. Zawodnik Wynik Uwagi 1

Filipiny na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 1928

igrzyskach olimpijskich. Zdobyte medale Medal Zawodnik Dyscyplina sportowa Konkurencja Brąz Teófilo Yldefonso Pływanie 200 m żabką mężczyzn LekkoatletykaMężczyźni Anselmo Gonzaga – 100 m (odpadł w eliminacjach), 200 m (odpadł w eliminacjach) Simeon Toribio – skok wzwyż (4. miejsce

San Marino na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 1992

Pływanie Filippo Piva 50 metrów stylem dowolnym mężczyzn Roberto Pellandra 50 metrów stylem dowolnym mężczyzn Danilo Zavoli 100 metrów żabką mężczyzn 200 metrów żabką mężczyzn Sara Casadei 50 metrów stylem dowolnym Tenis Christian Forcellini i Gabriel Francini debel.

San Marino na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 1988

zawodnicy z San Marino startują nieprzerwanie. Reprezentanci Pływanie Filippo Piva 50 metrów stylem dowolnym mężczyzn 100 metrów stylem dowolnym mężczyzn 100 metrów stylem grzbietowym Michele Piva 50 metrów stylem dowolnym mężczyzn 100 metrów stylem dowolnym mężczyzn 100 metrów żabką mężczyzn

Zambia na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2004

Mwale - odpadł w 1/8 finału waga półśrednia (do 69 kg): Ellis Chibuye - odpadł w 1/16 finału Lekkoatletyka bieg na 100 m kobiet: Carol Mokola - odpadła w eliminacjach (51. czas) bieg na 800 m mężczyzn: Prince Mumba - odpadł w eliminacjach (55. czas) Pływanie 50 metrów stylem dowolnym kobiet

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!